OPŠTI USLOVI

su definisana pravila pri kupovini koja obezbeđuju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.

Opšti uslovi

1. Nakon prijema narudžbe putem sajta, prodavac je obavezan da izvrši telefonsku potvrdu.
2. Nakon potvrde narudžbe od strane kupca, narudžba je neopoziva.
3. Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku
4. U slučaju bilo kakve promene prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde narudžbe.
5. Sve eventualne promene sem promena vezanih za isporuku se ne odnose na potvrđene narudžbe.
6. U slučaju neusklađenosti cena isporuke navedenih na ovom sajtu sa cenama kurirske službe, o promenama ćete biti obavešteni prilikom telefonske potvrde narudžbe.

Garancija kvaliteta

„Auto Beli“ D.O.O. garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu.
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac.
Garantni rok počinje danom prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca.
Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica.
Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će proizvod biti zamenjen.

Molimo Vas radi što kvalitetnije usluge da se pridržavate zadatih uputstava.

Reklamacije i povraćaj robe

Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:

1) Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja – Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, Auto Beli je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.

2) Reklamacija u garantom roku – Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac.
U tom slučaju, proizvod šaljete u servis isključivo na adresu ovlašćenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašćeni servis proizvod gubi garanciju.

3) Otkazivanje porudžbine – U slučaju otkaza porudžbine AutoBeli snosi troškove transporta

Rok za povraćaj novca i utvrđivanje verodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja robe je 21 dan od prijema robe na servis. Nakon toga, ovlašćeni servis za taj proizvod donosi odluku da li će se kupcu dati nov proizvod ili će se izvršiti povraćaj novca. Za uvažene reklamacije Auto Beli u potpunosti snosi troškove transporta.

Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:
– reklamirani proizvod donesete u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži
– da podnesete na uvid original garantnog lista i fiskalni račun
– da date opis neispravnosti
– nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija od ovlašćenog servisa gde je ostavio proizvod.

AUTO BELI – PATOSNICE CALL CENTAR
022/712-767, 062/454-607

Zaštita prilikom registracije putem Interneta
Privatnost podataka

Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbe.

U ime „Auto Beli“ D.O.O. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u AutoBelom odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe.

Saglasnost i promene uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani.
Auto Beli d.o.o. se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja email obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

Hvala na poverenju
„Auto Beli“ D.O.O.

Česta pitanja

Gde mogu da vidim koje proizvode nudi „Auto Beli“ D.O.O.?

U meniju Patosnice svi proizvodi iz naše ponude grupisani su prema vrsti auto brenda. Kliknite na neki auto brend i otvoriće vam se mogućnost da birate modele za koje nudimo patosnice i vrste samih patosnica. 

Kako da pronađem proizvod koji mi treba?

Do proizvoda koji tražite možete doći na dva načina:

1. pregledom po marki automobila u meniju Patosnice, gde potom birate konkretan model i vrstu patosnice iz padajućeg menija

2. pretragom sa vrha sajta kucajući konkretan naziv proizvođača automobila

Šta je korpa?

Korpa predstavlja Internet servis za kupovinu, koji Vam omogućava da kupujete po istom principu kao i sa ‘pravom korpom’ u prodavnici. Korpa služi da izaberete proizvode koje želite da kupite.
Dok pregledate proizvode na sajtu možete ih ubaciti u korpu klikom na dugme ‘Dodaj u korpu’. Na taj način izabrani proizvodi biće zapamćeni dok pregledate sajt. Ubacivanje proizvoda u korpu Vas ne obavezuje da taj proizvod kupite, a moguće je i izbacivanje proizvoda iz korpe. U svakom trenutku možete pregledati sadržaj svoje korpe klikom na link ‘korpa’ koje se nalazi u zaglavlju sajta, ili na link ‘pregled korpe’ koji se nalazi sa desne strane u kućici ‘Vaša korpa’.

Kako da kupim nešto iz Internet prodavnice „Auto Beli“ D.O.O.?

Izaberite proizvode koje želite da kupite, tako što ćete ih ubaciti u korpu. Proizvode ubacujete u korpu klikom na dugme ‘Dodaj u korpu’ pored željenog proizvoda. (vidi Šta je korpa)

Kada završite sa izborom proizvoda, otvorite stranu za pregled sadržaja Vaše korpe i kliknite dugme ‘Naruči izabrane proizvode’.
Popunite formular za naručivanje. Nakon toga još jednom proverite svoju narudžbu i podatke koje ste poslali i potvrdite narudžbu klikom na dugme „Nastavi / Završi porudžbinu“.

Za koje vreme ću dobiti naručene proizvode?

Naručene proizvode Vam isporučujemo na kućnu adresu sutradan ukoliko plaćate pouzećem, a dva dana nakon uplate ukoliko plaćate preko računa.

Kako plaćam?

1. Pouzećem – proizvode koje ste naručili plaćate kuriru kada Vam ih donese
2. Preko računa – uplatu vršite na račun „Auto Beli“ D.O.O. uz odgovarajući ‘poziv na broj’ 

Uvek i u svako vreme Auto Beli bez dileme!